NEWS

Otwarcie Czarnego Domu

NEWS30.05.2017

Czarny Dom już otwarty!

Nowe miejsce na polskiej mapie technologii ma na celu prezentację rozwiązań automatyki budynkowej, wdrażanie i testowanie innowacyjnych projektów oraz pokazanie praktycznego wymiaru technologii jutra. Czarny Dom – bo taką nosi nazwę, to również kreatywna przestrzeń, wchodząca w interakcję z odbiorcą.

Budynek wypełniony nowoczesnymi rozwiązaniami IT, który wdraża w praktyce najnowsze rozwiązania i jest miejscem spotkań inżynierów i dostawców technologicznych został właśnie oddany do użytku w Gliwicach.

Czarny Dom stał się nie tylko nowym miejscem pracy dla teamu APA Group, ale również miejscem spotkań ludzi o otwartych głowach i wymiany innowacyjnych pomysłów. W zamyśle łączy on estetykę wnętrz i samej bryły architektonicznej – która już z ulicy przyciąga uwagę przechodniów. Oprócz wspomnianego showroomu i biura w postaci piętrowego budynku o kilkunastu pomieszczeniach, na terenie inteligentnego domu znajduje się mini hotel dla gości, przestrzeń na dachu zarezerwowana na ogród, szklarnia i niewielka kawiarnia 

Czarny Dom działa w oparciu o flagowe systemy APA Group – Vision BMS oraz Nazca, oraz produkty partnerów, które dostosowują się do użytkownika, wchodzą z nim w interakcję i dostarczają praktycznych, ułatwiających życie rozwiązań. Jak ma to miejsce w przypadku każdej nowinki technologicznej, dla większości odbiorców technologie inteligentnego domu stają się zrozumiałe i użyteczne dopiero wówczas, gdy sami mogą przekonać się o ich działaniu – dotknąć, usłyszeć, a także zobaczyć konkretne oszczędności, jakie przynoszą – mówi Artur Pollak, Prezes APA Group i pomysłodawca Czarnego Domu.

 Z walorów naszego inteligentnego showroomu mogą korzystać nie tylko pracownicy i partnerzy, ale również podmioty zewnętrzne, które szukają kreatywnej i nowoczesnej przestrzeni na własne potrzeby. Zainteresowane strony mogą zarezerwować poszczególne pokoje za pomocą specjalnego systemu rezerwacji. W zamyśle Czarny Dom, to dom otwarty, którego budowa nigdy się nie skończy, ponieważ ma zawsze nadążać za technologią, dostosowywać się do aktualnych trendów i wchodzić w interakcję z użytkownikiem, a docelowo dostosowywać się do jego potrzeb.