NEWS

APA BLACK HOUSE. lIczy się pierwsze wrażenie

NEWS20.06.2017

APA BLACK HOUSE lIczy się pierwsze wrażenie

Istotne było więc dla nas nie tylko to, co znajdzie się w środku budynku – a co nie jest przecież widoczne na pierwszy rzut oka – ale również to, co goście zobaczą i czego doświadczą zaraz po wejściu do jego wnętrza. Dobór partnerów dostarczających rozwiązania stał się kluczowy by osiągnąć zamierzony efekt.

Otoczenie budynku pomogła nam zaprojektować i zagospodarować firma Ogrody Drama, która niemal od czterech dekad zajmuje się architekturą zieleni. Zespół firmy tworzą doświadczeni architekci krajobrazu, ogrodnicy, brukarze i budowlańcy, którzy wspólnie tworzą projekty pełne rozmachu, wizji i co najważniejsze, w pełni dostosowane do oczekiwań klienta. Jest to możliwe nie tylko dzięki doświadczeniu pracowników, ale również dzięki wykorzystywaniu najwyższej jakości materiałów budowlanych oraz roślin z własnych szkółek. 
Projekty Ogrodów Drama są nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim doskonale współgrają z nowoczesną architekturą.

O całości odbioru zdecydowało również przywiązanie do detali: kolory donic na zewnątrz budynku, które można dowolnie zmieniać dobierając ich barwę do gustu lub wymogów gości (dowolny kolor z palety RGB); gustowny kamień  dostarczony przez firmę Ha-zym i umieszczony w wiatrołapie; czy ledowa mata marki Philips, która wyświetla spersonalizowany komunikat powitalny, dostosowany do gości.

Po wejściu do budynku na odwiedzających czeka jeszcze więcej zaskoczeń i nowoczesnej technologii. W eleganckiej recepcji zaprojektowanej przy współpracy z firmą Dobra Forma, znajduje się system rozpoznawania emocji, który dobierze komunikat powitalny lub muzykę odpowiednią do nastroju gościa. Dzięki technologii beaconowej osoby, które wcześniej odwiedziły już Black House, mogą nawet liczyć na odtworzenie swojego ulubionego utworu muzycznego. Popłynie on z niewidocznych, bo zabudowanych w ścianach, wielokanałowych głośników dostarczonych przez firmę Data Group. Natomiast na monitorze Samsung wiszącym tuż nad recepcją, goście mogą zobaczyć podgląd  systemu rezerwacji sal i dowiedzieć się o zaplanowanym harmonogramie spotkań.
A to dopiero przygrywka do tego, czego doświadczyć mogą odwiedzający w innych pomieszczeniach. Ale o tym następnym razem…

PS. Czy wspominaliśmy, że w naszej recepcji mogą się Państwo natknąć na nosorożca? W końcu co to za dom, w którym nie ma zwierząt ;). Tak się składa, że nasz Rhino ciągle nie ma adekwatnego imienia. Dlatego zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie, w którym najlepsze propozycje nagrodzimy oryginalnymi nagrodami niespodziankami. Czekamy na Państwa propozycje pod mailem biuro@apasmart.pl